Smart Shoperzy
Polacy na tropie mobilnych okazji
Oddajemy w Twoje ręce raport o zjawisku smart shoppingu w Polsce. Poznasz opinie ekspertów z takich firm jak UBER, LPP, Multikino czy Subway. Dowiedz się więcej, pobierz raport za darmo!
Dane statystyczne
Polacy na tropie mobilnych okazji
50%
smart shopperów wykorzystuje smartfon w celach zakupowych i okołozakupowych
84%
właścicieli urządzeń mobilnych korzysta z aplikacji mobilnych
Wypowiedzi o raporcie
Polacy na tropie mobilnych okazji
Artur Zawadzki
Artur Zawadzki
Członek Zarządu Spicy Mobile
Smart shopperzy to bardzo wymagający i świadomi klienci, a raport przygotowany przez Qpony pozwala lepiej ich poznać. Wiedza przydatna szczególnie w marketingu mobilnym, ponieważ to właśnie mobile jest dla smart shopperów naturalną przestrzenią, której poświęcają coraz więcej czasu.
Tomasz Szulkowski
Tomasz Szulkowski
Head of Mobext
Technologia mobilna ma zastosowanie na KAŻDYM ETAPIE procesu zakupowego (...). Smartfon stał się osią wszystkich działań marketerów.
Bartosz Badurek
Bartosz Badurek
Lifestyle Category Manager CL20/WS2/Worldbox
Smart shopping w Polsce coraz dynamiczniej się rozwija. Niestety, niewiele sklepów zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie to daje i nie do końca wiedzą, jak to zjawisko wykorzystać.
Pytania? Napisz lub zadzwoń!
Zostaw kontakt
Napiszemy lub oddzwonimy